Ekasa - objednávkový formulár

Pre koho je formulár určený

  • Tento formulár slúži pre naších existujúcich zákazníkov, ktorí majú záujem o prechod na Ekasu.
  • Ak nie ste zákazníkom firmy Syscon s.r.o., napíste nám na ekasa@syscon.sk

Ako postupovať pri vypĺňaní

  • Uveďte DIČ a kontaktné údaje.
  • Uveďte počet CHDÚ, ktorý si objednávate pre všetky Vaše prevádzky spolu.
  • Uveďte počet tlačiarní, ktoré si objednávate, nakoľko ihličkové tlačiarne s CHDÚ nie je možné použiť!
  • Nahrajte certifikáty pokladníc ak ich máte vybavené a vyplnte heslá k nim. Do políčok "Certifikáty pokladníc" je možné vkladať jeden alebo viacero súborov naraz a je jedno v akom poradí ich vložíte, všetky budú spracované rovnako.
  • Ak si nie ste istí a prajete si hovoriť telefonicky s našim pracovníkom, uveďte to do poznámky.
  • Ak máte na prevádzke staré počítače, uveďte to do poznámky, nakoľko CHDÚ nie je možné používať na WinXP!
  • Ak sa rozhodnete objednávku zmeniť, odošlite formulár nanovo, informácie budú aktualizované (po vystavení predfaktúry objednávku už nebude možné meniť).

Čo sa stane po vyplnení formuláru

  • V prípade nejasností z našej strany, alebo ak o to požiadate v poznámke, bude Vás telefonicky kontaktovať náš pracovník.
  • Na zadaný email Vám v priebehu dvoch až troch pracovných dní bude zaslaná predfaktúra (bude zaslaná aj poštou).
  • Objednávku budeme považovať za potvrdenú po uhradení predfaktúry!
  • Po uhradení predfaktúry Vám na zadaný email zašleme potvrdenie o objednávke.
  • Potvrdené objednávky budú naši pracovníci realizovať priebežne podľa možností a budú Vás vopred kontaktovať.

Poznámky

  • Suma uvedená na predfaktúre nemusí byť konečná a v neočakávaných situáciách sa môže navýšiť!

Formulár